Nieuwsartikel

Even voorstellen: Pieter Janssen

Sinds kort versterkt Pieter Janssen het Prometheus team in de rol van Manager Customer Succes. Wie Pieter is en waar hij precies voor verantwoordelijk is? Dat vertelt hij graag zelf!

Guido van der Zand - Prometheus Informatics - Nieuwe Collega

Hallo, ik ben Pieter Janssen en ik ben blij mij voor te stellen als de nieuwe Manager Customer Success. Met 25 jaar ervaring in de automatisering van logistieke processen, ben ik gepassioneerd over het opbouwen van sterke klantrelaties.

In mijn rol ben ik verantwoordelijk voor de supportafdeling, projectbureau en de bijbehorende services. Klanten kunnen bij mij terecht voor al hun vragen over de implementatie van onze software en hardware, en ook voor nazorg in de vorm van support. Samen met de experts in mijn team zorgen we ervoor dat we altijd een passende oplossing vinden voor hun behoeften.

Buiten mijn werk ben ik gehuwd en trotse vader van twee kinderen. In het weekend ben ik vaak te vinden op het voetbalveld als scheidsrechter. Ik kijk ernaar uit om onze klanten te ondersteunen en hen te helpen groeien en innoveren!

Wilt u op de hoogte gehouden worden over onze oplossingen en nieuwe ontwikkelingen?

Til uw logistieke operatie naar een hoger plan